Thursday, March 27, 2008

::. Mcm 'ter'suka lah pulak..


heehehehe..cuba renbung gambar di atas...adakah beg ini cantik..?Yaa....saya sgt suka beg di atas sbb...dia tersangatlah memenuhi cita rasa saya...hehehhee...hmm...x payahlah tau brand apa kah ini...tetapi...kalau diikutkan...sememangnye saya x akan pijak ke kedai beg ini....kalau lalu pun ..takat jengah2 kat cermin pakai ekor mata je...hehehehe...tp..memandangkan jihan's (my officemate) hubby ada kat US...and dia dah pun survey2 kan rega beg ini...aduuhh..tersangat la berbaloinye kalau kirim kat dia....ishkk..ishk...mcm mana ni..?siap dia offer lagi..'nak kirim x..?husband kite blh belikan'....adussss...terasa mcm dipanggil2 je utk meng'confirm'kan spy belikan dulu...hehehehhe....hmm...x pun..tunggu dulu..tido dulu..kalau sampai mimpi2....hmm..mmg kena belilah..(cheq...ingat x ayat sape ni..?hehehheee...)..kalau x bwk mimpi..maknanye...x yah la beli...so..apa pendapat korang...?

6 comments:

.cheq. said...

i know. ni sure "coach" bag.. kalo betul nak kasik adiah apa ni? huhuhuhuhu... beli la sbb brand ni mmg US mali.. sure can get cheaper there.. saya skang ni gee, cari bag yg beso cam karung guni je.. senang nak campak botol susu, tuala, pampers..

Rozie said...

Betolllll!!!!seploh markah!!..ala cheq...beg version besau dah beli cheq....time sale kat MV...hmm..tgk la camane...takat ni x ada mimpi lagik..

Diana Ishak said...

aku pun agak mesti coach.
apesal la ramai sgt makhluk yg suka coach???

Rozie said...

aku memula x suka diana...aku mmg bukan jenis yg suke branded2 nye hadbag ni..handbag aku pon..ada 1 je takat ni..hehehhee....tp..aku asalnye browse je....pas tu...aku mg berkenan toll tgk beg ni..alih2...ler..coach rupanye...hmmm..

.cheq. said...

tp coach brand yg plg byk org beli veri petaling street. dlm lrt ni, makcik² pon pakai.. k'kdg naik m'nyampah tgk sume bwk coach..

Rozie said...

betol..betol..sbb tula owg x suka yg beg ada tulis2 coach tu cheq...nehi..kabhi nehi...hehehehhe..
beg yg owg suka ni x de la tulisan2 coach byk2 tu..owg pun x mo....yg plain gitu...br ngamm...hehee...sbr cheq...bukan awak sorang jek nyampah/kompius makcik2 pakai coach..kdg2..sampai owg pandang lama2...ni yg genuine ke intimate... :)