Tuesday, July 8, 2008

::.Alhamdulillah...

Alhamdulillah...that was my first words yg keluar dr mulut...we've waited for 5 years..and here it is..!! For those who know me like Diana, Hele, Cheq, Wanz, Enon, Jihan, Mimi...you guys shud know better how is my feeling now abt this good news! And of course the most happiest person is Abang..but yelaa..kalau org tua...dia nye excited tu lain sikit..but as for Hani....dia la yg paling happy sekali..sampai dia ckp.."Ibu..Allah dah dgr Hani doa ye bu..?"..fuh..tersentuh jap dgr tau...mmg nampak sangat dia mmg harap2 nak dpt adik..sebab dia mmg selalu ckp.."Ibu...bile ibu nak ada baby..?Hani nak baby la bu.." . And as usual..i will tell her.."Kalau nak baby...Hani kena selalu doa pada Allah.."..sbb tula dia kata Allah dgr doa dia when i told her abt this gud news.. :)I'm now in my 5+ weeks..and alhamdulillah...so far ok...it just that recently...ada threats skit..and dr asked me to take a very good rest..x blh nak stress2...hmm..sebut je pasal stress ingat pasal kije...baru je lps kena kije 3 mlm in a row berturut2...and penat!! imagine..dtg opis kol 11 mlm..and balik umah kol 11 pg esoknye utk migration of our 'P*****d Billing System to have MNP enabled version...without tidur seminit pun...time driving balik tu..kepala rasa ringan je...bwk keta...alih2 sedar je dah sampai...blh ke cam tu..?sib baik selamat sampai...huhuhu...and today..i'm on mc...sbb something went wrongwith myself again..:( and i sms'ed my project team and also my pm..so far..only received concerns from my team mate..but my pm..?not even a single reply...well..it's ok...like what my colleague told me.."Rozie..if anything happen to you..will D*** cry or mourn for you..? Will you be paid an extra money of u do an extra work for them..?" hm..pk2 balik..it's true..so...start thinking of my own health sake!!
for those out there..whether u know me or not..pls pray for my health and happiness..

4 comments:

Ace~ said...

alhamdulillah... congrats!! am so happy for u ;). take care, ok?

Rozie said...

tq.....alhamdulillah.... :) awak bila lagi..hehehe..

Sulam Shoppe said...

yehaa.. at last.. alhamdulillah.. tahniah..!!

Diana Ishak said...

ha, jgn masuk blog aku selalu, kang ko terkenan.