Thursday, August 14, 2008

::.Happy Birthday To you..

To my dearest friend...Dianawathy...Happy Birthday yang ke #@?? Nak aku tulis ke Diana..heehhee..ala...dun worry...ko tetap antara best fren aku yg jelita...hehehhe...x kire umur baper..
Moga ko :

Panjang Umur
Murah Rezeki
Berbahagia ngan Wan
Dapat anak ramai2...

Diana is one of my best buddy....dah kenal dia since tahun 1995 masa time matriks kat Sarawak dulu....our parent bumped into each other since masa kat bangunan MARA lagi (Diana..aku rasa masa tu aku ada sekali...aku nampak mama ngan papa ko je..tp ko aku x nampak..hehehe..). Masa tu mak ayah aku bg tau pasal mama papa ko...And then flight nak ke Kuching pun we all dpt sama2...pas tu...dapat umah pon sama2 gak masa matriks tu..haruu sape dapat dok serumah ngan minah sewel nii..huuhuhuhu..Ape2 hal pon..best.!! :) Sbb byk yg kite org sama...ko penah miscarriaged masa anak pertama ko kan..?Kalau ada..dah sebaya hani dah...then..turn aku plak baru2 ni..sume ni x de rezeki...kan..?

Okla...moga arini ko dpt byk wish..and 'hadiah' dr abg 'Wang' Mohd Ridzuan..hehehhee

No comments: