Tuesday, September 26, 2006

Adakah.....??

It's been quite some times I didn't had a time to jotted down my activities. Well..what I can say is..there is not much things happened to me...except the fact that I was SICK and I am SICK right now!!!Goshh....why is this sickness feeling must happened to me...dalam banyak2 orang...it's ME!!..Guess what...I've had gotten this sickness ever since the 'Kenduri and Hani's Birthday Party' day..that was 9/9..and it was 2 weeks ago!!Meaning.......I am sick since last 2 weeks till now...and it haven't recovered yet??.!!..Sakit apa nih??Ishhkk....memula tu...demam panas...4 hari x masuk ofis...demam beserta muntah2 plak tuh...then..selera pun takde..:(

Pas demam panas...g plak ke Team Building kat Pangkor....then..ada xtvt fishing lah..amazing race lah...haa...batuk plak dtg...bertambah2 teruk....ishk..ishk..ishk....pas batuk...suara lak ilang....Ya Allahh..!!Kenapa la camni sekali kali ni...then..sampai skrg ni..I still don't have the appetite to eat..If I do eat..I just take a small portion..Or..If I take let say as normal portion as what i used to take..then..I won't be able to finish it..!?

Ni dah pose plak skrg ni...suara pun still lagi rockers gak ni...mintak2 esok ke..lusa ke..eloklah hendaknya...tp...ni bdn sejuk2 gak ni....seram sejuk...ishk....ni yg confuse ni...adakah..??...eeii...jgn ckp..jangannnn...baik diam2 je....nanti kang...terkeciwaaa lah pulakk...ishkk.....adakah aku....???hmm....dah la...dah...dahhh....

No comments: