Wednesday, September 6, 2006

ZZzzzzzZZZzzz....

Buat kesekian kalinya...I have to work tonight!!uwaaaa...!!Orang lain sumenye syok2 je berdengkur atas katil...me..??what am i doing here in the office huh??...:(
Well...I got a migration...started at about 12.30 am....and as of now...still in the deployment to production system...hmm..esok...rasa cam malass je nak kije..hehehhe...oklaa..just now..WC just asked me whether I'll be coming to office tomorrow or not..hmm...well..I just told him.."No"..hehehe.....awal2 lagik dah bg tau x nak masuk opis.....so..esok...hmm...boleh bangun lambat2....golek2 atas katil....main2 ngan hani...uiihh!!syoookkkk nyeee....hoorrayy!!! (jadik cam kampung jap..hehehhe...).hopefully this migration will finish successfully ...and x payah lahh nak stay sampai ntah pukul brp2 ntah...dah la last2 minit dapat tau ada mende allah ni..ishkk..sabarr jelaa.....Balik kang...nak teros tido je...ZZzzZZZzzzzz......

No comments: